Prodej - aktivace SKYLINK

Karta Skylink M7 HD

Přejděte ke Skylinku a veškeré vybavení včetně instalace získáte za 1 Kč!

Užijte si vaše oblíbené pořady jako nikdy předtím!

 

 

Poslední přidané
Akční nabídka

Sledování zásilek Česká pošta

Expedice do 24hod u zboží skladem

sledování zásilky ČP

Google Translate

Vítáme Vás v internetové prodejně RASTR ELEKTRO, objednávat zboží můžete i bez registrace nebo telefonicky. Uvedené ceny již obsahují autorské a recyklační poplatky, zároveň ceny obsahují slevu za nákup přes internetový obchod. V případě, že poptáváte produkt, který jste v naší nabídce nenalezli, napište na rastrservis@rastrservis.cz  nebo volejte na prodejnu tel. 547218126  mobil 605735171  Pracovní doba: 8 - 11 / 12 - 17 hod v pracovní dny.

Regionální síť 7 v Brně
  • nalaďte si kanál 47 DVB-T (vysílač Brno-Bohunická nemocnice),
  • vysílá  ČT1 HD, ČT2 HD, ČT SPORT HD, ČT:D-ART
  • signál je zachytitelný všude tam, kde jde kanál 46.

Záruční podmínky a reklamační řád

Zboží prodávané v našem e-shopu pochází od jednotlivých zastoupení značek v ČR a je určené pouze pro český trh s originálními záručními listy. Záruční servis je 24 měsíců v síti autorizovaných záručních servisů jednotlivých značek.

Vrácení a reklamace zboží

Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci zboží

Adresa pro zaslání zboží: RASTR, spol. s r.o. Mikuláškovo nám.1 62500 Brno.
Zboží nezasílejte na dobírku!
 

Reklamace
Zboží zašlete na výše uvedenou adresu. Pokud se jedná např. o vadnou komponentu v satelitním kompletu, není nutné zasílat kompletní balení. Přiložte kopii faktury a reklamační list [naleznete zde - formát DOC, PDF], případně průvodní dopis s popisem závady. Reklamaci se snažíme vyřešit v co nejkratším termínu. Před odesláním doporučujeme kontaktovat nás předem telefonicky nebo emailem na rastrservis@rastrservis.cz, závada se nemusí vyskytovat v zakoupeném produktu (může být chyba např. v nastavení) - vyhnete se neuznání reklamace. Pokud vyplníte reklamaci přes formulář, zboží musí být  i přesto odesláno fyzicky, lhůta pro reklamaci se počítá dnem přijetí v Brně, nikoliv dnem vyplnění formuláře.

Vrácení zboží ve čtrnácti denní lhůtě
Zboží zašlete na výše uvedenou adresu. Mělo by být v původním originálním obalu - nepoškozené a kompletní. Přiložte kopii faktury a průvodní dopis (nebo formulář pro odstoupení od smlouvy zde: PDF, DOC), ve kterém uveďte způsob vrácení financí - převodem nebo složenkou. V případě převodu doplňte číslo účtu, u složenky adresu pro vrácení financí (vracení financí probíhá do 14-ti dnů od fyzického přijetí a kontrole zboží). Poštovné a balné od kupujícího k prodávajícímu jde k tíži kupujícího. K tíži kupujícího jdou také náklady za bezhotovostní převod částky na bankovní účet kupujícího nebo náklady za poukázání částky složenkou na adresu kupujícího. Dle zákona má Prodávající nárok na úhradu nezbytných nákladů na uvedení vráceného zboží do původního stavu, které mohou být započteny oproti částce, kterou jsme povinni kupujícímu vrátit. Doporučujeme před testem zboží nesundávat ochranné fólie a původní obaly nevyhazovat.

Výměna zboží
Zboží musí být nepoškozené, kompletní a v původním obalu. Pokud zboží zasíláte, přiložte kopii faktury a průvodní dopis, ve kterém specifikujete výměnu (za jaké zboží, případně kam zaslat). V případě, že Vámi vybrané zboží je v nižší cenové hodnotě, uveďte i číslo účtu pro vrácení přeplatku. Pokud je vybrané zboží ve vyšší cenové hodnotě, bude tato cena účtována formou dobírky. Poštovné a balné od kupujícího k prodávajícímu, jde k tíži kupujícího. Dle zákona má prodávající nárok na úhradu nezbytných nákladů na uvedení vráceného zboží do původního stavu, které mohou být započteny oproti částce, kterou jsme povinni kupujícímu vrátit.

LG 84LM960 - ULTRA HD TV


LG 84LM960V ULTRA HD

Copyright(c)2012-2013 rastrservis.cz system Opencart
CZIN.eu